مزایای لمینت دندان چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
بازدید : 220
نویسنده : mozhgan

ونیر‌های دندانی به افرادی که از ظاهر دندان‌های جلویی یا قدامی خود راضی نیستند، چندین مزیت عالی ارائه می دهد. برخی از مهم‌ترین فواید و مزایای لمینت دندان که باعث شده افراد زیادی رو به نصب آن‌ها بیاورند عبارتند از:

لبخند افراد را در کمترین زمان ممکن بهبود می‌بخشد 

یکی از سریع‌ترین راه‌هایی که با کمک آن می‌توان لبخند افراد را بهبود بخشید قطعا کمک گرفتن از ونیر دندان است. ونیر پرسلن یا همان لمینت دندان برعکسِ درمان‌هایی مانند ارتودنسی دندان که بسیار طولانی است، دقیقا بعد از نصب شدن، لبخند افراد را به شکل چشمگیری تغییر می‌دهد. به عبارتی افراد تنها با دو مراجعه به مطب بهترین متخصص ارتودنسی و دندانپزشک زیبایی دندان، به راحتی و برای یک مدت طولانی صاحب یک لبخند زیباتر، سفیدتر و درخشان‌تر خواهند شد.

دقیقا متناسب با دندان‌های شما طراحی و ساخته می‌شود و بسیار طبیعی است 

یکی از مهم‌ترین مزایای لمینت دندان منحصر به فرد بودن آن است. یعنی طوری طراحی و ساخته می‌شود که متاسب با شکل، رنگ و ویژگی‌های دندان‌های طبیعی شما است. همین مساله موجب می‌شود که لمینت‌ها پوسته‌هایی بسیار طبیعی به نظر برسند. یعنی  در عین اینکه لبخند افراد را بهبود می‌بخشند اما کسی آن‌ها را غیرطبیعی نمی‌بیند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان پوسیده

در برابر لکه و رنگ پذیری مقاوم است

لمینت یک مزیت بسیار شگفت انگیز و عالی دارد. عدم متخلخل بودن این ونیر، باعث شده تا در برابر رنگ‌پذیری یا تغییر رنگ مقاوم باشد. به این معنی که با خوردن مواد غذایی رنگی به سختی دچار تغییر رنگ می‌شود. و این بدان معنی است که لمینت‌ها رنگ مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی مانند شراب قرمز، انواع توت‌های رسیده، سس گوجه فرنگی و سایر مواردی که رنگ زیادی دارند را به خود جذب نمی‌کند. در حقیقت، پرسلن ونیر به قدری مقاوم در برابر رنگ‌پذیری است که می‌توان از آن به عنوان یک روش سفید کننده دائمی دندان‌ها استفاده کرد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی خوب

در برابر نور رفتاری مشابه با مینای دندان دارد

برخلاف بسیاری از انواع ونیرهای دندانی، لمینت دندان به دلیل داشتن ویژگی‌ها و ساختاری بسیار مشابه با مینای دندان، نور را دقیقا مانند مینا منعکس می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که لمینت دندان حتی طبیعی‌تر به نظر برسد.

رفرنس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com